86antikken NilMomm hayır sizi kandırmıslar 👻 bende çalışma ödeneği aldım işten ayrıldım şuan işsizlik alıyorum
NilMomm MTA bu ay son aldım ben. Martta çıkışımı aldım. Belki pandemi hala sürdüğü dönemde çıktım diye böyle almışımdır. siz gidip danışın tabi.
Busraaa9 86antikken merhaaba istifa verdigimiz gun baska bir yerde sigortali olarak baslatsak issizlik alabilirmiyiz
Halel Bende kçö almıştım işten ayrılınca başvuru yaptım 10 gün içinde sonuçlandı şuanda işsizlik maaşı alıyorum 🤗
ipek2021 ksa clsma odenegi aldgm icn işszlk odenegim hem az hemde sdece 6ay.10yldr clisiyo olmama rgmen.odenek aldgm zmanlari yansitmslr işszlik maaşimu etkilemş