Mir-00 Kızım 6 aylık 2 3 hafta oldu başlayalı ama yarım kase bile yemiyor oğlum yiyordu sizin de böyle az yiyor mu
Esess Mir-00 6. Ay için çok erken bu söylediğinizi yemesi. Zaten tadım ayı zorlamayın bence bebeğinizi önemli olan besinlerin tatlarını alıp alışması amaç karın doyurmak değil yavaş yavaş alıştırmaktır
ElifOkay Mir-00 zaten doyana kadar yemez siz herşeyden tadım yapmanız lazım bir iki kaşık zormamalısınız ilk önce anne sütü yada mama sonra tadımla çocuğun karnını doyurmayın
elediyebiri Mir-00 Yani Max 6 tatli kasigi o da 3. gün veriliyor tadimlarda. Nasil yarim kase yemesini bekliyorsunuz anlamiyorum. Benim kizim da 2hafta oldu baslayali. Yeri geliyor bir tatli kasigi kadar bile yemek istemiyor.
Mir-00 Esess oğlum yiyordu diye bana az geliyor bazen sadece 3 kaşık falan yiyor 3 hafta oldu neredeyse başlayalı
Mir-00 ElifOkay zorlamıyorum zaten yemek istediğinde veriyorum oğlumdan dolayı az geldi bana bi sorayım dedim