Kızlar başına böyle birşey gelen var mı bilmiyorum ama 17 gün önce doğum yaptım bugün evde kalçamin üzerine yere düştüm sezeryan dikişlerim var çok sert düşmedim herhangi bir yerimde ağrı acı yok. Dikislerime baktım dışardan görünen bişey de yok sizce bişey olmuş mudur? Eşime de söyleyemedim korkudaaaannn