Cağnım anneler, bebişim 17 günlük. Bi hafta küvözde kaldı ve iki gün önce eve geldi. Geldiginden beri uykusunda olsun olmasın sürekli ıkınıyor, kıpkırmızı kesiliyor. Kendini o kadar sıkıyo ki uyuyosa bile uyanıyo. Göbek fıtığı ya da makat çatlağı olur diye korkuyorum. Bu kadar erkenden normal mi böyle ıkınması? Randevumuz pazartesi günü. Doktora da sorcam ama normal bi durum mu bilmiyorum 😑