Babyalina 2. Ayında oğlumda da olmuştu kollarında göğüs ve baldırının bi kaç yerinde, ozman doktorumuz atopik dermatit demişti ve kortizonlu bi krem kullanmıştık bir kaç ay sonra giderek azalarak kayboldu şuan 18 aylık herhangi bir yerinde yok ozmanlar herhangi birşeye de alerjisi olmamıştı..
