Falloncarington bizde sizin gibi model yükseltmek.icin alıcısı çıktı diye arabamizi sattık. Benim düşüncem yılbaşından sonra almaktı.Yil sonu kampanyaları olur ellerinde kalan araçları satarlar vs diye düşünüyordum 🙈 bir akıllı benim sanki 😁 2 aydır araba arıyoruz. Sıfıra dahi yazildik. Her ay 5 bin fark attı. Otomobil satıcıları araçları galericilere satıyormuş. Bir suru galerici arkadaşım, es dost tanıdık var. Hepsi ayni şeyi söyledi. Zar zor bir tane arac bulduk ve hemen aldık. Yılbaşından sonra ciddi zam.geliyormus. bilginiz olsun .