Çok defa başlık açtım. Zaman zaman buhran geçiriyorum. Şuanda da öyle. Kendimi yetersiz hissediyorum. Bebeğimin gazını bile çıkaramıyor gibiyim..
Emiyor uykuya dalıyor omzuma alıyorum biraz sırtını ovuyorum gaz çıkarsın diye. O emdiği herşeyi kusuyor ve uykusundan da uyanıyor. Tekrar emmek istiyor. Bu sefer başka yöntem deneyeyim diyorum. Emziriyorum uykuya dalınca biraz beşik dik pozisyonda kollarımda tutuyorum 10-15 dakika yatağına yatırıyorum ( reflü yatağı bu arada ) çocuk uyuyor uykusunda gazla beraber kusuyor. Ben çocuğumun uykusunu kaçırmadan gazını çıkarmayı bile beceremiyorsan ne anne oldum ki bilmiyorum..
uykusuz huzursuz hallerine bakınca içim parçalanıyor. Ağlıyorum hep. Biri bana bir akıl versin ben ne yapacağım..