Meleknas Merhabalar 9 aylık bebeğim var ama iştahsız 2 kaşıktan sonrası yok bu sorunu yaşayan anneler var mı iştahının açılması için bişey kullanıyor musunuz ?
Emineg35 Meleknas aynıyız. Her öğün çeşit çeşit püreler yapıyoruz ama yok. Kitliyor ağzını. Mamaya da ek gıdaya da öyle. Yoğurtla kandırmaya çalışıyoruz ona BİLe ikna olmuyor artık
Eslemsu Meleknas probiyotik damlalar çok iştah açıyor kilosu nasıl annesi kan damlası da bebeğin iştahını açıyor kullanmayanlrda iştahsızlık görünüyor
Emineg35 Meleknas bende aldım onu deneyeceğim ama bazısı 1 yaş altı olmaz diyo bazısı 10. Aydan sonra doktora danışın diyor. Bi sorun olur mu ki. Suyla falan inceltilse zararı olur mu ki
Meleknas Eslemsu kan damlasını kesmiştim pekmez vermeye başladığımdan beri devam edeyim o zaman probiyotik damlanın markası nedir bakayım ona da