Wolverine Kattyperryy benim hiç catlagim olmadı. Çok kıllı tüylü biri degildim. Doğumdan sonra hafif tüylenme sorunu yaşadım bende
Rubab_Mommy Kattyperryy alt karin bolgem catladi😐Şuan beyazladi.Azicik gobegim var diye aynada karnimi icime cekip bakmazsam gorunmuyo.Yokmuş gibi takiliyorum bende.🥲
Sum098 Kattyperryy çok şükür sıfır çatlak ama hep bebek yağı sürdüm asla cildimi kuru bırakmadım sadece gogusumde az oldu keşke oralara da surseydim 🥲
MinikPrensesannesii Kattyperryy çok şükür iki hamileliktede çatlamam olmadı hiç gerçi ikisinde de sadece 8 kilo aldım 😂
ikiprensannesi_gul Deletedmom789 migrenim tuttu dün akşam bu günde öyle ama alışmak zorundayım bu duruma valla merak edenlere vücudumda hiç çatlak yok başım hariç 😂
Deletedmom789 ikiprensannesi_gul 😂😂 bence de çatlamaz, annemin 4 çocuğa rağmen çatlağı yok mesela. Demek vücudunun yapısı böyle maşallah