Bebeğim 2710 gr doğdu ilk 3 ay 1300 civarı kilo aldı gel gelelim 4. Aydan sonra kilo alımı çok yavaşladı 300 gr 100 gr derken en son gittiğimizde 3 aydır hiç kilo almamış. 10 aylık bu arada. Yemeğini güzel yerdi hep kemik suyu kıyma yemeklerine hep atarım bi de hep pütürlü verdim püre şeklinde çorba şeklinde pek vermedim normal yemek yedi yani. Emmesi de güzel ona rağmen kilo yok. Bi ara sürekli muhallebi verdim 3 haftada 350 gr almıştı o sayede. Sonra yine durdu. 1 aydır da aşırı iştahsız hiç bişey yediremiyorum bi iki alıyo sonra meme. daha da zayıflayacak diye korkuyorum çok iştahsız doktor da sadece kan idrar bakmıştı bu sefer de polivit diye bi multivitamin verdi. Önerileriniz neler çocukları böyle olan sonradan düzene giren var mı?