ikraninannesiii benimkiler çok kalıcı canım 1 fıs yetiyor çok seviyorum benim parfümlerim cartier, Armani si,Bvlgari rose, Lancôme nın La Vie est Belle, evde sıkmaya kıyamıyorum bitseler artık almak imkansız oldu dolar kurundan dolayı bende deo kullanıp bunları saklıyorum 😁