Bende 2,5 tog aldım sonrasında acaba cokmu kalın diye şüphede kaldım benim evimin ısısıda sizinki gibi. Ben altında uzun kollu zıbın giydiriyorum bide coap giydiriyorum mis gibi uyuyor valla terlemiyor bile . Ben bazen üstünü belden aşağısın örtüyorum nasılsa hareket ediyo gece acıyo diye sabah üstünü giydirirken bacakları sıcacık oluyor