Ruya45 cok kucuk bebegin kullanmamalisin bence uykusuzluk konusunda yalniz degilsin benim kiizm 10 aylik olacak gunduz ayri direnio uykuya gece ayri,bu gece 4 de uyandi 5.30 a kadar dikti bizi.bende cok yoruldum ama damlalari doktorlar asla önermiyor