ebruuss 17 aylık oldu oğlum yürümüyor tek başına desteksiz duramıyor ama birşeylere tutunarak kalkıyor yürüme arkadaşı ile de yürüyor ama tek başına asla ayakların üstünde durmuyor varmı geç yürüyen çocuklar 😔
ZmrNsa09 ebruuss babasiyla birlikte karsiniza alin gel hadi diye destekleyin yurumesini bi sana bi babasina gitsin baya faydasi oldu bizde o sekilde yavas yavas yurumeye basladi kizim
Adaababy ebruussbence eğer ayağa kalkıp duruyorsa yürüme arkadaşınla yürüyorsa takılmayın bence belki de kendini hazırhissetmiyodr
Sum098 ebruuss canım hiç üzülme benim oğlumda 15 aylık yürüdü ve şuan 30 aylık maşallahı var ama herşeyi geç oluyor alışmak lazım 🥲
Dolunayto ebruuss yürümeyi 18 aya kadar normal karşılıyorlar ama sıralaması kendi başına ayakta durmasını bekliyor doktorlar çocuk nöroloğuna götürmenizi öneririm içiniz rahat eder bişeyi yoktur muhtemelen biraz tembeldir sadece ama götürmekte fayda var
Bilgin7 18 ay sınır diye biliyorum doktorunuza mutlaka danışın. Bir de her bebeğin gelişim süreci farklı içinizi ferah tutun
mihrosum 2 yasında yurumeyen var canım sıkma canını Dr gec konusan oldugu gıbı gec yuruyen de var demıs arkadaşıma. Kızımda 23 aylık konusmuyor. Bazı cocukları bazı seyleri gec yapıyor.