mariiiin2 Bebeğimi doguralı 16 ay oldu ve hala düzelmedi , bi ay düzeldi dıyorum yine degısıyor , 8 aydır korunmuyoruzda hamilede olmadım ,emziriyorum ondan olabilir mi