Kızlar karar verdim başlıyorum 😂 önceden yapan var mı? Şimdi iki öğün arası su harici birşey içmiyormuyuz aklıma takıldı. Limonlu su, yeşil çay, soda, sade kahve vb. Dün yeni bir bilgi öğrendim. İdeal kilonuzu hesaplama. Göbek çevresi/ boy yapın. Eğer çıkan sonuç 0,50-0,55 arasıysa kilonuz iyi 0,55 den yukarı ise kilo vermemiz gerekiyormuş. Benim 0,56 çıktı 🥺 hadi kızlar deneyimlerimizi paylaşalım.