Mrb kızlar 18 günlük bebeğim var sezeryan doğumdan 3 gün sütüm gelmedi ve sonra göğüslerim şişti o sırada bebeğim sarılık fakan olmasın diye mama verdik hem hast hem evde biberona alıştı şimdi meme mi almıyo ve sonra bi haftalıkken babam vefat etti ve sütüm iyice azaldı. Sağ göğsümde yok denecek kadar az sağda 20 cc çıkıyo Sağınca. Lütfen bi yok gösterin ne yapayım yavrum her mama verişimde kendimi çok kötü hissediyorum