Enfal53 Kizlar daha öncede aynis seyi sormuştum fakat havalar iyice soğudu bu havalarda yarim saat çıkarsam hava aldirsam usuturmuyum sizler 0-3 aylık bebisleri cikariyomusunuz?
thebeautyqueen Enfal53 Ay havalar güzelken ben de her gün çıkarıyordum çok iyi geliyordu bu havalarda cesaret edemiyorum. Şurada bekliyim. 😑
Prensesannesi38 Enfal53 0 3 aylık bu havalarda pek gözüm yemezdi çıkarmayı sonuçta hasta yine siz uğraşacaksınız
Wanderlust Enfal53 mart dogumlu bebegim 5.gun kontrolu icin bir ciktik bi daha eve girmedik 😂 hergun mutlaka cikariyorum dogdugundan beri hatta 5.aya kadar 1 uykusunu disarida gezerken yapardi. Siz de cikarin soguk falan dinlemeyin bebekler icin cok yararli 😊
irva Enfal53 2 aylıktı geçen sene kar yağdığında alıp bahçeye çıkarıp karın içine sokmuştum.Ellerini falan değdirmiştim.Hiç kasmam böyle şeyleri.Bağışıklık kazanmalı her şeye bana göre.