Arkadaşlar merhaba Bebeğim 2 gün sonra 2 ayı dolduruyor programda ve videolarda 5 saate kadar uyuyabilir uyanmazsa uyandırmayın diyor ama benim Bebeğim 1,5 saatte bir kalkıyor acıkıyor 2 saati bulmuyor neden böyle bu Arada 60 cc mama ve anne sütü veriyorum ama bitiremiyor bazen geceleri nasıl bir yol izlemeliyim