[silindi] hii canım korkma kan alınca üzülüyor insan ama bir şey olmuyor biz 40i çıkmadan hastanelerde yattık çok kan verdik bı an ağlayıp unutiyo sen üzülüyorsun ama o unutuyo anında git baktır. Protein ile ne alakası var genetik protein hastalığı olanlarda abilir ama nadiiir bir şey bu ne alakası varmış bakmqyin siz yiyin bebeğin ihtiyaci var protein e. Dediğim 2seyden oluyor bizimki bugün de köpüklü yaptı bir tedavi uygulanmadi. Ha laktoz intoleransi olması için de gazi aşırı sesli mi yapıyor ,kakası poposundan temizlenmiyor gibi sarı mi kaliyo silsen de popo. Cevapların evetse bı götür kan alıp baksnlar veya gazlı bebek köpüklü yapiyo benimki çok gazlı o yüzden hep köpük