Merhaba anneler, kızım 4 ay 3 haftalık ve öksürüyor, bunun için Bi çözümü olan var mı gece çok uyanıyor acaba rahatsız olduğu için mi bilemedim😔 bir de reflü tanısı konan anneler, bebeğinizde ne gibi belirtiler vardı, biraz da ona benziyor belirtiler ama anlamadım, bu aralar çok huysuz bebeğim 🙏🏻