Eylulkus05 34Merve93 kızım 12 aylıkken anne ve baba demeye başladı,şuan 14 aylık anne baba mama meme dede buuu cici gel gel diyor 😂
spaceship Benimki 9 aylık henüz söylemedi, erken diye düşünüyorum zaten beklemiyorum söylemesini. Birazdan buraya benimki 3 aylıkken söyledi, benim anneeeeğ diyerek doğdu diyenler gelecektir 😁
Paradiseeeee spaceship oda bişey mi benimki anneeeggggg diyerek doğru 😂😂😂 bende heyecanla bekliyorum 6 aylığız
ketcapli_lahmacun 34Merve93 4-5 aylık arası ağlarken a sı olmayan nneee dedi 😅 sonra yavaş yavaş anne baba attım bide uykusu gelince önce nennee diyordu şimdi ise meme. 😅 Memede uyuduğu için. 🙄😅 10 ay 23 günlük.