7 aylık oğlum var arkadaşlar 1 haftadır antibiyotik kullanıyorum banamısın demedi hatta daha kötüye gitti öksürüğümüz tıkalı burnumuz var çoğu zaman da akıyor burun spreyi temizliği falan Kar etmiyor dün soğan koydum koklattım falan öyle rahatladı ne yapabilirim lütfen yardım edin çok yorgunum😥