MineKoc99
Oyy 🥰 bende 9 aylık oğlum var 11+2 haftalık hamileyim kendim için çok erken oldu dedim sizinki bende de erken olmuş Allah kolaylık versin canım 😊 en azından bebeğinin hareketli dönemi değil koyduğun yerde duruyor mm oğlum emekleme ve yürüme çabasında sürekli takipteyim o kadar zor oluyor ki