Sevdamavi Kızlar üç beş kişi olcaz kutlama yapsam mı ilk doğum günü kararsızım.görsel atar mısınız fkir olsun
Kuzeybabyy Sevdamavi bizimde çok kimsemiz olmadığı için ailem uzakta kutlama yapmama kararı aldık eşimle onun yerine fotoğraf çekimi yaptırıcaz anı kalsın diye artık seneye hem daha bilinçliylen yaparız kutlama 😊
Eylusunannesiii Sevdamavi ilk yaşı bence anı kalsın yapın bende cok kalabalik yapmicam ama a dan z ye herseyini aldım Allahtan bisey olmazsa yapacaz insallah ☺️
[silindi] Sevdamavi Benimde esiminde ailesi uzakta ama ilk dogum gunu diye geldiler sagolsunlar sadece bizbize kutladik. Ben 1 yaş konsept cekimide yaptırdım bayağı içime sindi.
Seyma_29_ Sevdamavi bizde de sadece eşimin ailesi vardı benim ailem uzakta. İlk olduğu için ben yaptım ama ahım şahım bir süsleme ya da detaya girmedim. Masada sadece pastası vardı duvarada balon yapıştırdım sade bi kutlama yaptım.
Eylusunannesiii Sevdamavi https://imgyukle.com/i/kGab0h https://imgyukle.com/i/kGal36 https://imgyukle.com/i/kGaZKM https://imgyukle.com/i/kGa8gx https://imgyukle.com/i/kGa3Qv https://imgyukle.com/i/kGaFop https://imgyukle.com/i/kGaMLy Elbise ve pasta dışında butun herseyini aldım elbise özel dikim olduğu için Aralıkta ölçülerini alıp siparişi vericem. Balonlar : https://instagram.com/kbkmarket?utm_medium=copy_link Afis ve pano : https://instagram.com/bydesignconcept?utm_medium=copy_link Elbise : https://instagram.com/prensessbebe?utm_medium=copy_link Magnetler : https://instagram.com/nunisin_renkli_dunyasi?utm_medium=copy_link
kaymakliekmekkadayifi Sevdamavi bizimde aileler farklı sehirde ana yakın yani biz izmir onlar aydin . Kutlamayi düşünüyoruz ilk yasi çünkü. Konsept olarak ya pembeli beyazli soft birseyler yapacağım yada papatya temali . Ama bi fotograf bulamiyorum hosuma giden