Bahar23 tam öğrenme yaşında, emin ol öğrenir. Bırakma. Oğlum yılbaşında 3 yaşına girecek, 3 yaşına 3 ay kala birden “artık çişini kakanı tuvalete yap, bez pipini acıtıyor” dedik ve başladık öğretmeye. 2 günde neredeyse kazasız çözdü, tabiki kazalar da oldu ama olacak yani o kadar. 2 kere kakasını iç çamaşırına kaçırdı mesela, ilk tuvalete kakasını yaptığında kesik kesik yaptı, bir de benim oğlum kakasını hep ayakta yapardı bezine, ilk kez tuvalete yapmak da onu zorlamıştı ama büyüdüğü için kendiliğinden gelişti olaylar. Sabır et, 1 haftaya iş tamamen çözülüyor. Kolaylıklar dilerim.