kullanilmiyor1205 Flower123 sma kullaniyorum bir ara hipp e geçtik oğlum tuvaletini yapamadı çok gaz sancıları çekti sma da öyle bir sorun yaşamadık ve 3100 den 5500 oldu 2 aylık şuan
tardis Flower123 raporlu olarak infatrini mama kullanıyoruz biz ama sizinki daha çok küçük toparlayacaktır. Muhtemelen sma daha iyi bir seçenek.
ketcapli_lahmacun Flower123 Evolviayı tavsiye ederim. Biz doğduğu andan itibaren kullanıyoruz. 😊🍀 Kabızlık gaz vs sorunu da olmuyor hem.
Flower123 Ogulcan Ondan aldırmıştım yarıya kadar da içti sonra istemedi Agladı bagırdı bi yakınıma verdim
Ogulcan Flower123 hımmm anladım canım biz çok memnun kaldık bu mamadan besin değeri diğer mamalara göre çok yüksek
Poyrazannesi12_ Flower123 ben aptamil kullandm aşırı gaz yaptı dgstrdm bebelac gold kullndm faydasını gördüm çok şükür aptamil gibi zorlamadi bizi :)
Flower123 tardis o mama ne için peki Oğlum ilk ay 1.400 gram aldı ikinci ay emmek istemedi mamayı almadı o yüzden kilo da alamadı
tardis Flower123 o mama gelişimde gerilik varsa kullanılıyor. Ben 7. aydan beri kullanıyorum hala yaşıtlarının ortalamasından 1.5 kg gerisinde.
kullanilmiyor1205 Flower123 bebeğe bağlı birazda aslında ikisini de deneyin bence hangisini severse hangisi gaz yapmazsa onunla devam edersiniz
Flower123 kullanilmiyor1205 kararsız kaldım doktorun dediği ikiziydi aptamil ve hipp aptamili begenmedi Ama sma ya da iyi diyorlar ikisini bir de alıp israf etmek istemiyorum
kullanilmiyor1205 Flower123 ben ilk dogdugu zaman sma aldım sonra hipp organik dediler onu aldım gaz sorunu yaşadım sonra evolvia aldım çocuğu mahfetti diyebilirim 10 gün tuvaletini yapamadı tekrar hemen sma ya döndüm kilo aldırısida güzel ben beğeniyorum
Flower123 ketcapli_lahmacun onu da doğuma giderken almıştık güzel de içmişti gerçekten günde bir kere veriyordum kilosuna katkı sağladı mı onu bilemiyorum
Flower123 ketcapli_lahmacun siz de kilosuna iyi geldi mi çünkü doktorumuz emzirmenin ardından 30 cc kadar mama vermemi söyleşi
ketcapli_lahmacun Flower123 Ben ilk doğdu zamanlar sütüm yok diye vermiştim. (oysaki vardı doktor kontrolünde bana yok dedi benden için). Yani iyi geldi kilosuna. Sonrasında sadece bir yere giderken ya da uykudan önce veriyorum.