Merhabalar kizlar kızım 1 yaşında ve 1 yaşından önce yoğurt yediği zaman pişik oluyordu ve şimdi 1 yaşına girmesiyle yoğurt yerken sıkıntı olmuyor şükür inek sütüne de başladık iciyor ama şu laktoz nedir bu yaşlarda görülür mü acaba inek sütü vermeye devam etsem mi yoksa laktozsuz süt mü versem en azından kolay sindirmesi için bilgi verir misiniz ?