Denizasel34 evet haklısınız, saat aralığınıda açmak gerekirmi diye merak ettim açıkcası. (Bizim doktorumuzda yediğini bitirmesinden yana değil 120 yi bitiriyorsa hemen 150 vermeyelim 130-140 zamanla 150 ye geçelimden yana)
bazen çok yiyip reflüye dönebiliyor diye düşünüyor sanırım. 3 saatte bir besleniyoruz gece 4 saat yapmaya başladım. Siz kaç saat ara ile beslenme yapıyorsunuz?