Tadım zamanları iyiydi ama şuan hiçbirsey yemiyor 1 aydır hiçbirsey ya. Nolucak böyle. Ne uzatsam kafa sallıyor, ağzını kilitliyor. Zorlamiyim elbet yiyecek diyorum. Yemese de masaya oturtturuyorum bizimle ama yok.
Çok kafama takıyorum artık, napsam sevdiririm. Bardakla birşeyler içmeyi seviyor, mesela yoğurda kafa sallarken, sulandırıp bardakla verdiğimde çok hevesli içiyor.