Rainyellow Merhaba kızlar bebeklerinize bu aylarda neler veriyorusunuz sizce bu öğün doyması İçin yeterlimi ? 1 yumurta sarısı 1 yarım avakado üzerine pekmez ceviz bir parçada tuzu alınmış peynir hepsini bitiriyor doyup doymadığından emin olamıyorum [url=https://www.hizliresim.com/ttw11dp][img]https://i.hizliresim.com/ttw11dp.jpeg[/img][/url]
Ogulcan Rainyellow doyurucu olur canım ben yulaf haşlıyorum üzerine Ruşeym ekleyip avokadolu öylede veriyorum canım
NurY Rainyellow doyar canım midesi neki . Sen yanına iki tane tuzsuz zeytin de koy bide bebek ekmeği 🙌🙌
Makaron_88 Rainyellow hepsini yiyorsa daha ne bnce fazlasıyla yeterbizim oğlumda bu kadar yiyordu bizimkinin iştahı gidik bu aralar ya 8 ay 23 günlüğüz inş düzelir🙏
Rainyellow Makaron_88 canım yeni yeni yemeğe başladı önceden böyle değildi şimdi doyuramıyoruz resmen sanırım büyüme atağımı ne geçiriyor bilemedim ki
Ogulcan Rainyellow bize doktorumuz kahvaltıda tahıllıda yesin diye önermişti öğlen çorba ara öğün meyve akşam yemek şeklinde liste yapmıştı bize canım
Makaron_88 Rainyellow evet büyüme ataklarında iştah artışı veya tam tersi azalma görülüyor bence iyi ama öğünü
Rainyellow Makaron_88 normalde 5 ölçek mama içerdi 2.5 saatte bir, bu hafta 7 ölçeğe geçtik öyle bir iştah artışı var 😣 ama memeyi bırakmak üzere 😢 sadece geceleri verebiliyorum onu da istemiyor artık
Rainyellow Makaron_88 zaten ek gıdaya başladığımda başladı bu meme reddetme olayı ama gece boyu full emzirebiliyordum hatta emerek uyumak istiyordu ama artık geceleri de meme istemiyor 😢
Rainyellow Ogulcan evet protein karbonhidrat ve sebze dengesi olması gerekiyor işte hergün menüler değişiyor