KahramanAnne Benim 9 yaşındaki oğlumun iki elinede yakılmıştı. Çok tatlıydı valla ya. Hatta kına kokusuda vardı. Misss gibi Ama akşama doğru geçti. Melekler yakıyor deniliyor. Eniştem büyük bir yardımda bulunmuştu mesela ertesi gün el bileklerine kadar kınalıydı. Onunkide insanlar kınasını gördükçe geçti akşama doğru. Şeytan yakar diyorlarda ben ona inanmıyorum. Şeytanın kınayla ne işi olur🤣