Merhaba arkadaslar bebegim 2 hafta önce grip oldu ve burnu aktı ateşten uyuyamadı ve şimdide dis çıkarıyor ve yine ateşli şurup içince kusuyor.fitil anca ve devamlı ateşi var uyuyamiyor kaç gündür.Avrupa yakasında önerebileceğiniz ilgili doktor var mı