Merhaba anneler bebeğim 6 aylık ek gıdaya başladık fakat titriyordu bebeğim bilinmedik bir nedenle hastalık olabilir dedi doktor çok fazla kilosu dedi ne vermeliyim hiç bilmiyorum çok üzülüyorum doğduğundan beri mamayla besleniyor şuan 10 kilo 400 gram 😔