Birbebekkkbircicek aslında birçok şey .. facebookdan emzırme akademısını takıp edın ucretsız yardımcı oluyorlar.. bır de anne bebek dostu bı dr buldum.. meme reddı varsa muhakkak duşda emzırın.. dr um günde 2 defa duş, gun içinde 2 saat uyku (bunu yapamadım ben)kendını ev işlerı ile yormamak terlememek, kavun karpuz ve enerjı verecek şeyler yemek..benım 6 ayda yapamadıgım 5 gunde başardık…ılk 6 ay gunde 8 saat sut sagarak gecdı o gunlerı hatırlamak dahı istemıyorum:( bır de emzık ve bıberonu bırakınca bebegım de emmeye dönü..