Annebebek58 aynen canım serum fizyolojik sık çek. Çoksa hırıltı gidecek gibi değilse hiç bekleme doktora git. Benim bebeğimde rsv virüs cıkmıstı hırıltıdan sonra. Telaşlandırmak istemem ama salgın var zaten cocuklar ya bronşit ya rsv. Ama basit bir burun tıkanıklığıda olabilir. Bol bol emzir bide sıvı tüketmiş olsun. Zaten doktora ilaç vermeyecek diyecek ki burnunu temizle bol bol emzir. Biz o şekilde atlattık evde. Bide grip aşısı olmadıysanız olun. Evde bebeğe bakan herkes olsun. Ben geç kalmıştım ona da grip oldum onuda çocuga bulaştırmıştım. Maskeyle emzirdim falan cok zor oluyor baştan önlem almak lazım