Mom52115 merhaba canım gaz damlası deneme yanılma ile bunur. Şub simpleks dene bir de . Doktora götürmeden başlama istersen ama belki kaka yapamıyor veya açlıktan ağlıyor da olabilir. Gaz için karnı taş gibi olur,ayaklarını karnına çeker, başını yay gibi geriye atar,ikinir. Eğer bebek gazliysa sen tabi yeme ama yemesen de gaz doluyor karnı. Zaten doğumdan 15 gün sonraki ağlamalar gazdandir,öncekiler meme istemekten başka olmazmış açlıktan olurmuş. Bize vermemislerdi ama biogaia probiyotik damla kullanabilirsin,yine doktor a sor tabiki