Herkese merhaba, bebeğim 41 günlük şapka takamıyorum. Hiç sevmiyor her defasında ağlıyor zaten çok dar değil bir süre sonra kafasında durmuyor düşüyor çoğu zaman şapkasız geceleri de aynı şekilde. Acaba hala takılması gerekir mi? Bebekler başından üşür derler üşür mü? Sizler ne kadar süre taktınız?