Sena1608 hipp kullanıyorum ama değişeceğim anne sütü de alıyordu bebeğim emmeyi bıraktı sütüm kesildi. Hipp de çok pahalı artık bütçemiz elvermiyor. Similac çok araştırdım hepsiburada dan 40 tlye sipariş ettim hipp standartında bir mamaymış. Hipp de kilo alımı iyiydi bakalım similac ta nasıl olacak.