Sarpkus Kızlar 55 günlük bebeğim var. Normalde hergün 4-5 kez kaka yapar. Dün akşam üstünden beri kaka yapmadı. İlk defa yaşadığım için bi endişe ettim. Ama huzurlu rahat uyuyor ıkınmıyor. Normal mi?
Gamzeburkan Sarpkus daha çok erken 1 gün bile olmamış rahatsız da değilse endişe etmeyin günlerce yapmayan Bebisler var ☺️
Melikeeeecansuu Sarpkus benım oglumda 5cı gunde yaptı yapar canınızı sıkmayın doktor bağırsakları yerlesıyor ondan artık 2 3gune bı yapacaklar bazen hergun yaparlar dedı
hilfigertommy Sarpkus benim bebeğim de 2. Aydan beri 3. Yada 4. Günde yapmaya başladı. Anne sütü aldığı için normal dediler.haftada 1 yada 2 defa mama veriyorum dışarı çıktığımızda. Ona rağmen 4 günü buluyor.endişe edilecek bi durum yok yani. İçiniz ferah olsun😊😊
Zlm Sarpkus sıkıntılı görünmüyorsa takılmayın bence çok istiyosaniz totosunu zeytinyağıli pamuk ile masaj yapabilirsiniz
Kaderdmr Sarpkus benimde bebeğim 58 günlük son 5 6 gündür aynı durum bizde de var, ilk iki gün kakasını yapamadığında gazda sıkışmıştı acilde lavman yapıldı sonrasında iki günde bir yapıyo şimdi. Dün Dr a sordum 4 gün normal demişti