Evet canım lazım. Benim kızım da iştahlı ama mamadan da vazgeçmiyordu. Hipp combiotic kullanıyoruz doğduğundan beri. Şuan 1 yaşında 8 gündür gece beslenmesini de kestim, sabah mamalarını da tamamen kestim artık hiç mama içmiyor. Doktorumuz içinde şeker var artık bıraktır dişleri de çürür dedi. Mama çay kahve gibi bir şey olmuştu kızıma.