Anne karnında oğlumun sol böbreğinde büyüme vardı. Doktor takipte kalın demişti ve iki kez ultrason çekildi. En son 7mm’e kadar düştü demişti doktor. Bi hafta önce bebeğim emdiğimi kusuyordu yoğun bi şekilde acile kaldırdık ve idrar tahlilinde lökosit değeri 28 çıktı. Yani ağır idrar yolu enfeksiyonu geçiriyordu. Hemen yatışımız verildi 1 hafta hastanede yattık damardan antibiyotik verildi. Her ay nefroloji ve üroloji doktoru görmesi gerekiyormuş. Bu arada film sonucuna göre, sol böbrek 11mm olmuş. Doktor böbrekte sızıntı olmasından şüpheleniyor ve takibi yapılacak. Bundan dolayı sürekli idrar yolu enfeksiyonu oluyormuş. Doktorumuz antibiyotik kullanımı ile dün taburcu etti bizi ama takip edilecek sürekli. Siz neler yaşadınız ? Sonrasında geçti mi ? Lütfen paylaşır mısınız benimle ?