Deletedmom_78 Kızlar merhaba :) oğlum 2 aylık oldu emziriyorum bugun korona aşısı olacağım aşıdan kaç saat sonra emzirmenizi söylediler ya da hemen mi emdirdiniz🙄
dnzcyc Deletedmom_78 Bir de kuzenim doktor ona da sordum bir şey olmayacağını söyledi. Sağlık ocağındaki ebe de antikorun bebeğe geçeceğini söyledi.
Mamiss Deletedmom_78 benim buzlukta sağıp attığım sütler vardı 3-4 gün onu verdim hemen emzir dediler ama içim rahat etmedi
demirkof Mamiss Doktorum bana 9-10 saat sonra emzirebileceğimi söyledi ama içim rahat etmedi 24 saat bekledim. Bu arada da sağıp attım sütümü.
-Alaz2020- Deletedmom_78 ben hemen emzirdim çünkü ona da antikor geçiyor. İki dozu da oldum ikisinde de aynı şekilde emzirdim. Hiçbir sorun olmadı bebeğimde. Eşim öğretmen olmasına rağmen şimdiye kadar da hiç korona geçirmedik.
Saresi Deletedmom_78 emzirmeyi hiçbir şekilde etkilemeyeceğini söyledi kızımın doktoru. İki dozda da hemen emzirdim