2 yaşına 2 haftası var. Pazartesi gecesi birden ateşlendi doktor boğazı kızarmış dedi fixef antibiyotik verdi. Dün ateşi hiç düşmeyince tekrar götürdüm idrar yolu enfeksiyonu da var deyip desefin iğne başladı. Ama hala ateşi düşmüyor. Gece pedifen verdim ateş hala 37.8 arası gidip geldi sabaha karşı 40 olunca fitil verdim ama ona rağmen ateşliydi. Üstüne ateş ölçerde bozuldu. Sürekli su içmek istiyor. Uyumuyor halsiz iştahsız şimdide öksürmeye başladı balgamlı ses çıkarır gibi. Ödüm kopuyo başka bişeyi var diye 4 gün oldu niye geçmiyor Allah aşkı için yardım edin bu arada amcası hastaydı geçen haftasını onun içtiği suyu dikmiş kafasına. Grip olsa bu kadar ateşi yükselir mi ? Hadi yükseldi bu kadar uzun sürer mi ? Ateş düşürücüye rağmen tamamen düşmüyo ateşi 😰😰