Geçen urun yorumlarında gördüm. Bazı kullanıcılar yüzüne sürüyormuş. Bende kızıma uzun zamandır kullanıyordum memnunum. Bebeğe kullanıyorum bir kerecik yüzüme kullanayım nolacak dedim. Sabah bir uyandım yüzüm yumuşacık. Sonra bir iki gün sabah işe giderken sürdüm. Makyaj yapmadım. O kadar para verip aldığım nemlendiricilerden böyle bir sonuç hiç almamıştım. Acayip iyi geliyor. Bende burda sormak istedim. Bu şekilde kullanan var mı?