Uzun bı arada sonra tekrar buradayım🎉🌿
Ve hemen size bı soru soracağım. 😘
Şuan bütün çocuklar hasta durum da benim bebem de bunlardan biri öksürüyor ve burun akıntısı var doktorumuz buhar almasını söyledi iyi hoş ama kesinlikle yaptırmıyor çok ağlıyor zorla da olsa yapıyorum ağlasa da yapıyorum fakat o da bende yıpranıyoruz çok ağlıyor çünkü, kullanan anneler siz nasıl başardınız ne yapmam gerekiyor ? Çizgi film bile açtım ama bana mısın demiyor 😑