6 aylik bebegim ishal 2 gündür ishalinin geçmesi için ne verebilirim Allah aşkına bana bi fikir verin inliyo artık yavrum kaka yaparken çok yoruldu. Akşam hastaneye goturucem ama akşama kadar bagirsaklarina ne iyi gelir, pirinc unundan muhallebi yapsam ne kadar yedirmem lazim.daha yeni gectik ek gidaya tadim yapiyoruz fazla gelmez demi arkadaşlar bilen yazsın bilmeyen de üstte kalması için yorum yapabilir mi