Arkadaşlar merhaba doğumdan sonra 4buçuk ayda adet oldum ikinci günüm ama bariz şekilde sütümün olmadığnı hissediyorum bebeğim zaten 1 haftadır falan zorla emiyor adet olduktan. Bunu regl olmam ya alakası varımdır çok üzülüyorum :( inşallah düzelir bebeğim sadece anne sütü alıyor ve kilo alımı çok güzeldi