Annebebek58 Sol gogsum doluyor hissediyorum ama sag gogsum dolmuyor yumusak kaliyorrr niye boyle acaba Boyle biseyle karsilasan var mi acaba
Enfal53 Annebebek58 onu çok şık emzirmiyormusun dolmayan göğsünü ondan olabilir emmedigi için dolmuyodur
Prensesimlina Annebebek58 benimde öyle sol göğsüm yumuşak terbiye olmuş sanırım çünkü normal şekilde süt geliyor ama sağ taraf terbiye olmak bilmiyor
newmomdady Annebebek58 bende burda beklim benimde sağ göğsüm gece uyudugumda doluyo sol göğsüm bos gibi yumusak bende merak ettim
Annebebek58 Enfal53 emmedigi icin daha dolu dolu olmasi gerekmez mi kafam allak bullak sut yok diye strese giriyorum ya
newmomdady Enfal53 onunla alakali oldugunu sanmiyorum Çünkü hem bi sagdan emziririm bi soldan çok dikkat ederim ama ayni
newmomdady Annebebek58 hiç sormadim 3 ay 23gunluk olduk goguslerimden cok cektim hala bile tam iylesmedi hastaneye gittim doktor 2 gün emzirme demisti bana sutunuzu sağın demisti dolunca bende sağ göğsümü saga bildim solu sağamadım gece uyandim dolmustu oglumu emzirdim dayanamadim o gunden beri hep o gogsum yumusak onunla alakasi varmi bilmiyorum
Efecanmm Annebebek58 herkeste aynı mı bilmiyorum ama benmde sağ sert dolu oluyor, sol yumuşak ve sütüm yok denecek kadar az.. Bebeğim 5.ayını doldurdu bu arada hep böyleydi
Lulemom Annebebek58 benimde sol göğüsüm şişiyo sağda bişi yok. Ama ikisi de süt dolu. Birisi terbiye olmuş diğeri olmamış 😄 süt yok değil yani yumuşaklığına aldanma
Annebebek58 Lulemom ikisi birden olmaz mii terbiyee tek gogus neden once olsun ki doktorunuz fln mi dedi size
Lulemom Annebebek58 bilimselliğini bilmiyorum da benim yorumum öyle yani 🙊 benim iki göğüsümden de eşit miktarda süt geliyo sağımda. Biri sert biri yumuşak olduğunda da sağım yaptım aynı. Tabi bebek emmesiyle aynı değil de. Aşağı yukarı yani. İkisinde aynı
Deletedmom00881 Annebebek58 3 çocuğum var 2 sini emzirdim ama bu konuda bi bilgim yok benimde şu anda sol göğsüm sürekli yumuşak sağ daha çok doluyor ama emzirince süt geliyor, düzenli emzirin canım ben öyle yapıyorum bi sağ bi sol , artık yapacak birşey yok