1 aylıkken ben de uçak yolculuğu yaptım. Burnunun tıkalı olmaması lazım yoksa uçak inip kalkarken basınç farkını hissedip ağlayabilir o yüzden ben havalimanında otribebe ile burnunu temizlemiştim ilk önce.
Uçak kalkarken ve inerken de emzirdim, yine basınç farkı rahatsız etmesin diye. Çünkü yutkundukça kulakları açılıyor.
Rahat geçti bizim yolculuğumuz.
Uçağa binerken bir poşet veriyorlar ona katlayıp yerleştiriyoruz arabayı görevliye teslim ediyoruz.
Uçaktan inince de uçağın önünde yerde buluyoruz arabayı.